Äter upp mina ord

2010-12-17 @ 08:30:06
Bara för att jag skrev gårdagens inlägg så slutar ju givetvis dagen med att lastbilen på jobbet fastnade i snön, vi blev 1 timma försenade därifrån och väl utanför jobbet så kör bil efter bil fast i snön så att vi andra fick putta, skjuta och gräva för att få bort allihopa från parkeringen och ut på vägen. Det tog sin lilla tid kan jag ju lova. Men så roligt som vi hade och så mycket som jag fick gråt-skratt-skrika under kvällen gjorde att det hela var värt det. Hoppas nästan på att det händer ikväll igen! (För er som inte är från min stad så kan jag säga att det som snöade EN ANING i lule igår)

Tänk att det kan vara så roligt att bli insnöad och fastkörd.



Here, some news for you. Mycket viktiga saker. (hihihihiiiii)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback