Undrande bland livets stora frågor

2010-08-30 @ 09:55:03

Det finns några saker i universum som förbryllar mig. Som ger mig ett enorma frågetecken ovanför huvudet. De hör till livets stora gåtor och jag vet inte om jag någonsin kommer att få veta svaret på dem. De fortsätter att förbrylla genom åren och håller en ständigt halvförvirrad och undrande...
Ett av dessa "Livets stora gåtor" som jag alltid har velat få svar på är som följer...

-Varför är det ALLTID bara äckliga godisar kvar i påsen fast att det är DU SJÄLV som har plockat godiset!?!?!


Kommentarer

Postat av: mami

hah hah...samma här, igår åt pojkarna o Ellen alla rester...nu är det fritt fram att rysa in i butiken o köpa ENDAST goa godisar!!!! förresten du o Tomi brukar tömma HELA min godisburk oavsett innehåll....hih

2010-08-30 @ 14:11:49

Postat av: frida

fin blogg:)

2010-08-30 @ 17:42:09
URL: http://frideliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback