Livet är "tråkigt" and I love it!

2010-08-29 @ 10:17:30

Fredag kväll: Zombiefilm och mys i soffan.

Lördagkväll: Vampyrfilm, kinamat och godis liggandes i soffan.

Söndagkväll? Förmodligen så kommer den att se likadan ut som föregående kvällar. (minus godis och kinamat, mår fortfarande illa som f-n efter gårdagens sockerorgie)

Mitt liv är rätt så "tråkigt" just nu. Film, tv tittande och naptimes det är det enda som jag har ork/lust/engeri för. Men efter den helvetes sommar som vi har gått igenom så får livet mer än gärna vara "tråkigt". Jag behöver ha det så här. Det får gärna hända så lite som möjligt, så att jag får tid och ork nog att plocka ihop alla delar av mig själv igen. Och alkohol passar verkligen inte in i mitt liv längre. Det har hänt så mycket alkoholrelaterade olyckor att jag fått nog av det. Jag dricker inte längre för jag orkar inte med det där livet mer. Det passar som inte mig längre.
Jag drömmer istället om ett familjeliv. Jag vill så gärna ha ett barn nu att jag nästan inte kan tänka på annat! Jag är bebisjuk så det skriker om det! Men jag är smärtsamt medveten om att det kanske kan ta ett tag för mig att lyckas bli gravid igen....

Nä, nu sitter Johan och Tomi och pratar så mycket här brevid mig att att jag inte får ro att skiva vidare.

Jobb snart.

Hoppas att alla har haft en trevlig helg!


Kommentarer

Postat av: mami

alla händelser har ju satt sitt spår...jag trivs också just nu bäst i min ensamhet, lugnet o värmen!!! känns att vi får låta kroppen o själen vila..kram till dig min sötis!

2010-08-30 @ 14:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback