Dress me!

2010-08-04 @ 12:46:15
Det börjar bli verkligt nu. Las Vegas. Det är nu 2 månader kvar, alltså inom en snar framtid. Det är inte längre en evighet kvar utan saker måste fixas klart nu. Äktenskap. Vi skrev på alla papper igår, de skickades in idag. Vi är inte, så vitt vi vet (det stod så), släkt eller halvsyskon med varandra, så vi borde ju med största sannolikhet få gifta oss jag och tompa. Jag börjar bli pirrig och även en liten aning stressad. Papprena är inskickade, Check. Kapellet bokar vi ikväll, Check. Bröllops paketet -lite Elvis eller aningen mer Elvis eller jätte mycket Elvis, Halvt om halvt Check. Hotell har vi valt ut, Check. Kläder till Tomi, Check. Klänning till mig, -Major meltdown!

Jag har en inre bild av vad jag vill ha på mig. En enkel men ack så fin klänning. Men jag vette fan var jag ska hitta något sådant? Och när jag surfar runt lite på olika bröllopssidor så hittar jag bara klänningar för tusen och åter tusentals kronor! Och enorma sådana också! Jag vill inte ha en stor klänning då det är så svårt att packa med sig det i resväska....

Kanske det blir till att hyra en klänning iaf? Någon som annars har tips och ideér om var jag kan hitta en enkel klänning som inte kostar mig en arm och ett ben? Lite student aktig klänning t.om?

Aja... Förhoppningsvis så löser sig allt sådant till vi ska åka. (+hyrbil, hotell i los angeles m.m m.m m.m)

Men jag börjar som sagt bli gode pirrig nu.


Längtar!

Kommentarer

Postat av: ♥ Lizette

Härligt att ni far iväg o gifter er, orginellt må jag säga! :)

Hoppas du hittar en klänning som passar, man vill ju att allt ska vara perfekt!

2010-08-04 @ 16:28:23
URL: http://lizette.tk

Postat av: mami

vill veta namnet på ert hotell, i fall jag...du vet/tusen kramar till er båda...jag känner mig också pirrig, min lilla ska bli fru....yhyyy

2010-08-04 @ 23:19:15

Postat av: Anne

Köp en enkel klänning som du kan använda senare oxå! Säger bara, fy 17 vad härligt att ni ska göra det i Las Vegas! Lite avundsjuk är jag ju....

2010-08-05 @ 00:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback