A day at the office

2010-04-24 @ 10:06:33

Vissa dagar är totalt utflippade. Ingen ordning, inget seriöst -Bara flippat! Igår var en sådan dag. Humormässigt alltså. Min och T:s humor hade sjunkit till rekordlåga höjder, även med våra mått mätta. Vi brukar få asgarva mycket när vi jobbar ihop, båda har samma sjuka humor!) Vi drog den ena dåliga charaden efter den andre dåliga ordvitsen efter den ännu sämre sången. Folk måste ha trott att vi gick på droger, men shit så roligt vi hade! Ingen annan fattar någonting, men vi hade skoj iaf!

-Fan, jag ska bli nunna!
-Nå varför det?
-Så att jag kan gå med i skokloster!
(I samma sekund så flyger en foppatoffla genom rummet. Skratt i ca 7 min.)

(Klistrar upp ett nätliknande klistermärke på fönstret)
-Sådär, nu har vi iaf vårat fotbollsmål klart!
(skratt i 3 min)

(hittar en sak som börjar spela musik när man trycker på en Jätteknapp)
-Gaaah, jag blir så irriterad på det här!
-Ja, man kan säga att den trycker på alla dina knappar!
(Trycker därefter på jätteknappen och dålig ompalumpa musik börjar spelas. skratt i 6 min.)

-Vad skulle du säga om du kom hem och hittade din sambo i säng med värsta blondinen?
-Jag skulle ba, jeeey babe, fan vilken snygg brud du har lyckats fånga för en gångs skull!!! Bra jobbat, Give me highfive!
(Skratt i... jättelänge!)

Bara en dag på jobbet liksom. Att jag tycker om att umgås med folk som triggar fram allt det glada, positiva och sjuka som man har inom sig.

Vi borde nästan hålla en sjuk-humor gala jag och T?
Vad säger du?


-Jag köper ballonger så bokar du killinggänget!





Kommentarer

Postat av: T!:D

hahaha, jag skrattar fortfarande!;D yess, vi fixar det!:)

2010-04-24 @ 19:05:57

Postat av: mami

får jag boka biljetten redan nu via dig???

2010-04-24 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback