Orka.

2010-04-16 @ 09:12:57
Jag ser så otroligt mycket fram emot helgen. Det ska bli så roligt att få sitta här i äckliga lägenheten och stirra på dessa äckliga väggar. Det ser jag emot så otroligt mycket. Att få göra precis samma sak som man har gjort 150000 gånger förut och äta samma äckliga mat som man ätit 700 0000 gånger innan......

Jippie vad jag ser fram emot helgen! Eller så bryr jag mig inte ett skit ärligt talat. Fan så jag vill komma bort härifrån och göra sådant som jag inte har gjort miljarders gånger innan!

BAAHH, jag vill bara klösa ögonen ur mig! Frustrerad?! Till tusen!


Det enda som är bra med helg, är väl att man slipper jobbet.... men jag måste ju endå dit idag så vad fan hjälper det mig just nu?

Livet måste väl för fan gå ut på annat än att hela tiden jobba?


Helvete vad deppad jag har blivit.....

Kommentarer

Postat av: mami

usch..vad det smittas, tvingar mig att tänka positivt/kram

2010-04-16 @ 09:28:25

Postat av: marre

Tycker du att det är rätt att förstöra Cirkusens skyltar med ditsatta egna skyltar, för djurens bästa?

2010-04-17 @ 10:53:40
URL: http://maaarre.blogg.se/

Postat av: Ulrika

Så där kan jag oxå känna emellanåt men mer åt att jag inte har ett jobb just nu. Jobbar man så kan man ju iaf hitta på något för det mesta kostar ju pengar!

Hoppas det känns bättre imorgon :)

2010-04-17 @ 10:57:25
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback