Morgonstund har samlag i grannrum

2010-04-10 @ 10:39:02
Jag vaknade för en stund sedan till ljudet av mina nya grannars morgonsamlag. Och jag vet nu det jag inte frågat eller undrat om -att tjejen är en skrikare! (Ah, den härliga nyförälskelsefasen)

Det måste ju veeerkligen vara en av de bästa fördelarna med att bo i lägenhet, du ser aldrig dina grannar, men du vet mer om deras privatliv än vad deras vänner gör. Vare sig du vill det eller inte.....

Undrar vad fan våra grannar tänker om oss egentligen? Kanske, -Ahh, där går det där hippienudist paret som tycker om att springa och jaga varandra i lägenheten och skrika iiiiihhhh, wiiiiiiii, iiiihhhh?

Ja vem vet? Vem bryr sig? Nobody.


Work. Bye.




Kommentarer

Postat av: mami

ha en bra arbejde helg!!! saknar till lägenheten, här är det så TYST!!!

2010-04-10 @ 11:12:05

Postat av: - Linn with a smile =)

Fin blogg :D

2010-04-10 @ 23:36:03
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Postat av: Bente

Jo det var jo også noe å våkne av.Men det finnes jo værre lyder:)

Ha en fin dag.

2010-04-11 @ 09:42:15
URL: http://bente-mamma4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback