Karaktär?

2010-04-01 @ 08:19:50

Jag har gnällt och klagat de senaste dagarna så att jag har fått min sambo att ledsna på mitt tjat såpass mycket att miniräknaren åkte fram igår. och då är det allvar! Vi satte oss ner och räknade och budgeterade (jag satt mest och nickade och låtsades som om jag förstod något, koll på pengar är inte riktigt min grej) lite över våran ekonomiska situation och kom faktiskt fram till att....

Vi har råd att åka till Mallorca en vecka! Wiiiiiie! Som  jag har längtat, väntat och klagat över Sverige på sistone så hade det inte hållt om inte jag hade fått komma iväg.

Åh så jag längtar! Vi har varit på Mallorca en gång tidigare jag och sambon och stället som vi var på var hur bra som helst så vi båda tycker att det ska bli hur skönt och roligt som helst. Sol, bad, värme och semester! Jag är hur lyrisk som helst nu!!!

Resan bokades redan igår, 2400:- T/R Arlanda-Mallorca och boende på ett 4-stärnigt hotell, halvpension!! Inga pengar ju.

Så nästa Torsdag så drar vi!


Bra att man har karaktär va?! (men inte är jag ledsen över det just nu!)


Kommentarer

Postat av: mami

ooh...fusk!!!...är det aprilskämt????

2010-04-01 @ 10:00:05

Postat av: Jossan

Snygg blogg! Gillar din header! :) Kolla gärna in min! ha de bra!:):D

2010-04-01 @ 14:03:52
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Postat av: susanne

Mallorca er så herliig <3

2010-04-05 @ 10:50:33
URL: http://susanneck.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback