Färdtjänst till bilen tack!

2010-04-14 @ 13:14:12
Jag är helt finito som artist. Punkt.
Jag har kört en och en halv timme fettförbränning denna morgon och alla krafter i min kropp tömdes där. Jag orkar knappt lyfta armarna, än mindre benen och nu ska jag då alltså åka och jobba.

Tanken var god men man kanske inte ska träna sig förlamad före en arbetsdag ens har hunnit börja.

Något att tänka på till nästa gång Piia. Thinkenbau så att säga.

Orkar ej skriva mer.... har nog mycket med att försöka låta bli att ramla av stolen.
Känns som att jag skulle behöva färdtjänst bara till att ta mig till bilparkeringen!

Men men....


Vill man vara fin så får man lida en helvetes massa pin!


(Johan, Im am so proud of you!)

Kommentarer

Postat av: mami

duktig...det är ordet för dig!!! ha en himla fin dag!!!!

2010-04-14 @ 13:30:00

Postat av: erika

haha, det är ju så typiskt

2010-04-15 @ 13:40:52
URL: http://knivskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback