Nå okej då.

2009-09-09 @ 11:12:41
Sara Ville se mig göra det här så, for you sara, here goes:

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då hade jag just börjat första året på handels programmet på midskogsskolan. Var prydd med ett rejält tågräls i käften, var kär och galen i David och hade nyligen även kommit hem från min första utlandsresa. Cypen. För tio år sedan så förälskade jag mig i att resa.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Idag på dagen för ett år sedan så var jag och mamma på soliga, härliga Kreta och njöt av livet!

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips, GLASS (helt galen i glass!), Choklad, Lösgodis och wienerbröd.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
I princip vilka fem låtarna som du än kommer att tänka på. Jag har en begåvats med en tallang, att om jag hör en låt 1 gång så kan jag nästan hela låten utantill, men Gud har bara glömt att ge mig rösten till att kunna sjunga dessa låtar!! Men som jag säger... sjunger hellre än bra! hehe.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Resa jorden runt (några varv), köpa ett stooort fint hus till mina föräldrar (med tillhörande tjänstefolk), Köpa hus utomlands (en på varje kontinent!), bjuda alla mina vänner till mitt hus i Miami och ha en jätte fest!, Gifta mig med Ville valo! (jo men det kan man väl om man är rik va?)

6) FEM DÅLIGA VANOR
Snus! (jepp, jag trillade dit igen!Fy mig!), Får lock i öronen hela tiden så jag "poffar" upp dem i tid och otid, Petar mig i näsan typ jämt (Har tagit efter pappa), Gnäller för mycket... De senaste månaderna har jag dessutom total vägrat all typ av städning så det ser fan ut här hemma... det är en riktigt störande dålig vana!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
RESA! Dagdrömma! Festa (Med roliga människor!)! Köra bil riktigt fort! Titta på tv (Top Gear är absoluta favoriten)!

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
String bikini (sorry tomi, jag vägrar!)! Sånna där ballong byxor! Kavaj/Tröja med axelvaddar! Hor stövlar som går över knät! Stuprörs jeans (inte det att jag tycker att de är fula, men med mina ben så kan jag verkligen inte ha sådana... ser ut som en stoppad korv!!)!

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Nu eller när jag var liten? nutid: Min vibrator, min bil, MIN dator, min mp3, min Silver Fang Dvd box!. När jag var barn: Apan Appa (han fick alltid följa med mig på sjukhuset), Barbie, Turtles, My little pony, Mina plast hundar (hade hur många som helst!)

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Angelika, Mallu, Milo, Joha, Min kusin Heidi!

Kommentarer

Postat av: mami

oooh Kreta!!! tänkte skicka Idol hem till dig!!!kram

2009-09-09 @ 22:04:20

Postat av: Johan

Jag vägrar :)

2009-09-10 @ 00:54:21

Postat av: Mallu

Nej för helvete!!!!after work sen nån helg??puss

2009-09-11 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback