Skallebank

2009-09-22 @ 20:52:45
men nå var det rackarns att mitt huvud ska hålla på att värka så här två dagar i rad. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? (eller okej, det kanske är rätt åt mig endå?!)

Det låter
Boom boom boom, gotta get-get
Boom boom boom, gotta get-get
Boom boom boom, gotta get-get
Boom boom boom, gotta get-get
Boom boom boom, now
Boom boom boom, now
Boom boom pow
Boom boom
i min skalle hela tiden. Ni vet lite som i black eyed peas låt "boom boom pow". Precis så. Då vet ni exakt hur jag mår.

Nå, ska knapra i mig lite MegaPanodil och lägga mig i soffan och vänta på attt Top Gear ska börja. Då blir det nog bättre skulle jag tro. 


Mor & far var förbi jobbet idag och med sig hade de en matlåda med min favorit rätt -korvsoppa!! Gott så innåt svappavaara var det vill jag lova! Det tackar jag tusenfaldigt för!


Nä, nu ska jag he mig i duschen, äta kvälls fika, knapra piller och njuta av top gear. (Thank God its tuesday!)

 


Kommentarer

Postat av: mami

roligt att det smakade...korvsoppan alltså!huvudvärk??? hoppas att du bli inte sjuk...tusen kramizar skickar vi härifrån, det var skönt att träffa dig...men saknar redan, ha en bra dag!

2009-09-23 @ 10:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback