psykbryt..

2009-09-29 @ 10:13:12
Gårdagen är inte ens värd att nämnas så det tänker jag inte göra.... Dagen idag, känns som om den kommer att bli exakt likadan! Mina hormoner och alla mina jävla manodep/pcos/struma/cancer/mentalkollaps gener and what nots motarbetar mig så hårt det går just nu. Jag känner att jag står med ena foten inne på sunderby vuxen psykiatriska avdelning (den låsta delen) medans den andra desperat kämpar för att hålla sig utanför!

Kan jag inte bara få några bra nyheter för en gångs skull? Bara en enda jävla glad nyhet....



Jag behöver fan en ny diagnos av nått slag.

Kommentarer

Postat av: Sara

Vet inte om det är en 'glad' nyhet, men snart har du en ursäkt att komma ner till Sthlm och leka. :-)

2009-09-29 @ 17:29:53
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback