Öhh...? Brainfreeze?

2009-09-14 @ 10:08:26
Jag har nu suttit här i 5 minuter nu och bara stirrat på dataskärmen utan att komma på vad jag ska ha för rubrik, eller vad jag ens ska skriva om huvudtaget!! Snacka om Lock down av hjärnan... Jag är så yrkvaken och tung i huvudet att inte ens kaffet eller den bra musik jag lyssnar på verkar hjälpa något. Så kan det nog gå när man ser "haunting in connteticut" just innan man ska gå och lägga sig! Huja den var creepy... Speciellt då det är kolsvart ute och vi bara har skog bakom vårat vardagsrum.. och sen att jag kom och tänka på "mannen" som jag har sett här i lägenheten en gång, Gjorde inte saken bättre!! (jag såg i badrumsspegeln när någon gick förbi bakom mig, fast att det inte var någon förutom jag här!) Jag hade gode hjärtklappningar när jag skulle försöka sova inatt... Somnade rätt sent kan jag sova!

Sen så har jag haft mardrömmar under hela det lilla som jag väl fick lova....

Men är det endå inte det som är charmen med skräckfilmer? Man skrämmer skiten ur sig själv och börjar att inbilla sig själv en massa konstiga saker! Det är ju det som är det roliga... Att vara skräckslagen och livrädd kan ibland ge mig sådana otroliga kickar att det är galet. Sen så är det faktiskt mycket lättare att vara rädd för spöken och gastar än vad det är att vara rädd för... livet! Livet, med allt som hör där till, gör mycket mera ont än vad den övernaturliga och skräckinjagande "fantasivärlden" gör....

Jag är facinerad och intresserad av skräck, det har jag alltid varit... men jag blir lika livrädd varje gång! Ahh, det ska kännas att man lever.... Fear of the dark, I have a constant fear that someone´s always near. hahah.



Härligt härligt.


Nu ska jag som vanligt stressa iväg till jobbet. Har jobbat hela helgen, så det har inte blivit annat än filmkvällar fredag, lördag och söndag.


Ajöken!

Kommentarer

Postat av: mami

Morjensens!!!Hade hunnit sakna dig här...det blir en vana att kolla först om du har skrivit något...och sedan vidare till annat!Puss o kram...två nätter till här!

2009-09-14 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback