Jävla karlar!

2009-09-27 @ 10:33:46

just nu är jag faktiskt lite bitter på alla män.... jag har sån jävla mensvärk att jag inte kan hålla tårarna tillbaka!! Det gör så ont... och det spelar ingen hur mycket smärtstillande jag än proppar i mig, ingenting hjälper! Inte ens morfin gjorde mig gladare igårkväll.... (Receptbelagda medeciner, jag har inte börjat knarka!)

Fy fan... och så ska man och jobba nu alltså. Känner på mig att den här dagen kommer att bli fantastisk. Mmm. På riktigt alltså. Jag lovar. En riktigt underbar dag. En riktigt fucking jävla lovely dag kommer det att bli!!! AMAZING! En perfekt sagovärlds dag där älvorna och enhörningarna dansar runt på regnbågen och sjunger underbara sånger ihop. En dag då tillochmed trollen har kammat håret och festar ihop med skogens alla underbara små varelsen....

Jag har på känn att det kommer att bli JUST EN SÅDAN UNDERBAR DAG!!!!!!





(¤%=?"#!%&/(¤!!!!!!!)


Kommentarer

Postat av: Sara

Och du låter ju inte ett dugg bitter heller. :-P Fast jag kan sympatisera med dig...

2009-09-27 @ 12:12:55
URL: http://zaramara.blogg.se/

Postat av: mami

tänk så här...nu är det pågång...snart är det över!

fast jag lider med dig!Kram!

2009-09-27 @ 13:49:32

Postat av: Josefine

ett tips mot mensvärk, drick mkt camomill the, smörj magen o ryggen m starkt liniment(gärna hästliniment) och lägg varmt om magen. Ät inte fet mat på hela veckan innan du ska mens, rör extra mkt på dig, undvik sötsaker(d förvärrar värken)och drick extra mycket. Har själv haft jätte besvärlig mens tidigare, men med P ring och alla dessa huskurer överlever jag menstruationen, som iofs med P ring faktiskt bara numera är en 2 dagars mens :)

2009-10-02 @ 12:56:18
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback