Inga autografer, tack!

2009-09-04 @ 08:12:18

Jag är känd. Jepp, jag är en riktig kändis. Här om dagen  så sade en man på jobbet ; "Jag såg dig i boden här för nått tag sedan och tänkte vaaaaad gör hon tjejen här? Hon bor väl inte i boden? Satt på jobbet och tittade ut då jag plötsligt såg dig!"

hehe, ja, jag är så känd att folk till och med vet vem jag är i grann kommunen. Inte illa va? Jag förstår nu att det är många som vill ha min autograf, och det kan ni givetvis få. Skicka bara ett kuvert med frimärke och 100 kronor i till mig så fixar vi det. Skickar du även med en bild på dig själv (plus 50 kronor extra) så kanske jag till och med skickar med en av mina gamla sockar! Tur att är det finns schysta kändisar kvar här i världen, sånna som jag själv som fortfarande tänker på fansen -de vanliga dödliga-.

Igår märkte jag faktiskt hur annorlunda mitt liv har blivit, jag fick en gratis lunch och 100 kronor, bara för att jag var jag! (Eller njae, fick ju faktiskt kuska runt med bilen lite för 100 lappen, men endå!! hehe)

Nä, nu måste jag gå och sminka mig, utifall att paparazzin ligger och lurar i buskarna....

Var inte rädda för att komma fram och prata med mig, jag är fortfarande en männsika, precis som du. Det är bara det att jag är aningen viktigare än alla andra!



Kommentarer

Postat av: mami

Akta dig!!! Din egen morsa är ju PAPARAZZI på riktigt, det har jag svart på vitt, hohohhoooo...

2009-09-04 @ 12:01:18

Postat av: Sara

asg Jag borde skriva något ironiskt om självupptagenhet, men jag skrattar lite för gott för att orka vara så kreativ. ;-)



2009-09-04 @ 20:24:54
URL: http://zaramara.blogg.se/

Postat av: Malin

Förlåt att jag får färga håret rött men inte du:( kan jag snälla få din autograf jag skall icke skvallra till någon.

2009-09-04 @ 22:14:46
URL: http://mizzmalina.blogg.se/

Postat av: Milo

Vi har tänkt sätta upp staket men det har alltid kännts så dyrt, vet ej hur länge jag pallar att bo här (älskar att flytta).

2009-09-04 @ 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback