Geek boy.

2009-09-22 @ 10:12:55
Jag sitter här vid mitt köksbord och dricker morgonkaffe, lyssnar på webbradio och surfar på nätet. Då och då ser jag en och annan universitets student promenera förbi utanför fönstret. (vilket inte är så konstigt då jag bor, bara några 100tal meter från universitetet) Och då jag under 2 års tid har sett dem komma och jag har sett dem gå, så skulle jag faktiskt vilja påstå att jag har upptäckt ett intressant faktum som jag undrar lite över.... Hur kommer det sig att de flesta högskole elever som är killar är; nördar?!  Jag bara undrar.... måste det vara så? Tjejerna är hur söta/vackra som helst, och många klär sig bra... Men killarna.... För korta jeans/chinos, strl 58 i gamla jympaskorskor, fula kläder, hemsk frisyr, finniga ansikten och tråkig utstrålning (många gånger också glasögon från året då första världskriget började!)! Nu säger jag inte att alla är så... men nästan. I DET STORA HELA så att säga har jag konstaterat att så är fallet. Faktiskt.


Så kom igen nu alla högskole grabs, städa till och tuffa upp er lite så lovar jag att ni kommer att få ligga mer! Eller ligga överhuvudtaget kanske man ska säga....!


Kommentarer

Postat av: malin

HAHAHAHA:) du är rolig du baby!!Vet du en sak me love you!!

2009-09-22 @ 16:49:18
URL: http://mizzmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback