Fullt upp.

2009-09-29 @ 21:55:11
Ibland så har jag mer än fullt upp med mig själv. Bara att vara Piia är ett heltidsjobb med skitkass betalning! Vissa dagar så är det ett helvete, för att sedan vara en dans på rosor dagen efter. Jag är så oförutsägbar, tillochmed för mig själv, att det är bäst att spänna fast sig ordentligt i begochdalbanan som kallas mitt liv. Inte nog med att jag måste hålla koll på vart jag har mig själv, sen ska man då även förväntas att jobba och ta sig fram i trafiken säkert också. huhh huhh, det är inte lätt att leva inte.

Men det ska inte vara lätt alla gånger heller. Ibland kan jag tillochmed roa mig själv för jag är så knäpp och konstig...


Yes. Jag mår bättre nu än vad jag gjorde imorse iallafall. Mina hormoner och min mage höll på att driva mig till vansinne, jag hade så förbannat ont! Jävla mens bitch (dig ska jag aldrig mer prata med!)!

Och sedan så håller tomi just nu på att boka Italien resan! Det såg mörkt ut där ett tag för han höll inte på att få ledigt, men nu löste det sig och vi kommer att komma iväg!!! Lite senare än först tänkt (11-16 november) men vad gör väl det? Jag ska få se Rom! Jag kunde inte vara mer nöjd.


Sedan så är det ju tisdag kväll, och som alla mina trogna läsare kanske har lärt sig, så är det lika med top gear, vilket i sig är lika med en gladare Piia. och så har vi börjat se en ny serie också -Sons of anarchy- så det blir till att nöta några avsnitt av den också. En riktigt strålande bra serie! (med jordens snyggaste kille i en av huvudrollerna)


Nu måste jag gå och kolla vad tomi sysslar med... han ropade just att han råkat boka in mig på flyget som Mr Piia Nousiainen Sir! (whatta....??)

Kommentarer

Postat av: Sara

Danne höll på att bli en mrs när vi var till Turkiet. Det går att ändra, Herr Piia.

2009-09-30 @ 19:15:43
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback