Wake up scream

2009-10-24 @ 08:41:09

Blev väckt på ett lite annorlunda sätt här tidigare i morse... Helt plötsligt, som från ingenstans, så studsar Tompa upp från sängen och börja svära som aldrig förr. Hör orden fa-an, jävla skit ***** och kn***a upprepade gånger och vänder mig förskräckt om för att se vad som försigår. Då ser jag Tomtom springa runt runt i cirklar som om han letade efter någonting.... Sen lika plötsligt som det började så stannar han till mitt en tarzan liknande rörelse, tittar på mig med skräckslagen blick och säger; jaha... det är lördag, jag fick för mig att det var fredag och att jag hade försovit mig till jobbet....

och så lade han sig kolugnt ner i sängen igen som om ingenting hade hänt, ignorerade helt och hållet att hans lilla infall/verklighetsdröm höll på att ge mig en hjärtattack och nästintill kostade mig mitt liv, och somnar om!

Där har ni killen som tar sitt arbete på liiite för stort allvar ibland!


Så kan man också bli väckt... 

Litervis med Kaffe, jobb, dusch, middag + 30 års firande på allstar är hur min lördag kommer att se ut.


Ciao!


Kommentarer

Postat av: mami

hihihii, vilken morgon...ha en skön lördag, love you!

2009-10-24 @ 09:41:04

Postat av: angelika

Adda mig på msn på mailen ovan så får du mitt användarnamn och lösen till min blogg ;-) hihi

2009-10-24 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback