Jag vill det jag inte vill att jag ska vilja.

2009-10-14 @ 10:12:55
Jag var bara tvungen att ta bort det rosa... jag höll på att kvävas så jag gjorde en tillfällig ändring bara. Tror dock inte att jag är så värst "vit" heller? Måntro om jag går igenom en liten identitets kris? Jag verkar uppenbarligen inte längre veta vilken min favorit färg är ens!

 Det löser väl sig när man blir vuxen eller nått.

Jag vill mycket just nu. Jag vill sånt som jag egentligen inte vill. Jag drömmer om saker som jag inte har drömt om förut, och jag vill göra det! Förstår ni inte alls vad jag menar? nä, det gör inte jag heller... Allt jag vet är att jag vill det jag egentligen inte vill. Samtidigt som jag vill det så vill jag absolut inte det! men tänkt om det jag inte vill egentligen är det jag vill?

gahh, jag får ont i huvudet av att dividera med mig själv.


En resa hade gjort sig gott just nu. Rom, varför dröjer du så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback