Himlen har öppnat sig.

2009-10-07 @ 10:14:02
snacka om att regnet öser ner idag! Det ser nästan ut som att vattendropparna studsar upp från marken och slår ner en gång till. Varenda människa, hund och luleboarbetare som går förbi utanför fönstret ser extremt plågad ut. Jag förstår dem... Idag är en sådan dag då det är mysigt att bara ligga inne och titta på film och kramas hela dagen. Det mest mysiga hade nog endå varit att att ligga i en husvagn och kramas, lyssna på regnet och titta på film. Det borde vara okej tycker jag, att ta oh-what-a-crappy-weather-day-I-just-want-to-stay-inside-all-day ledigt från jobbet dagar som dessa.


I natt har jag förövrigt haft en riktigt skum dröm... (ååhh vad intressant att höra om andras drömmar va?!!!) Jag drömde att jag skulle äta middag, och alla mina ex pojkvänner och gamla ragg var där också..(det var ett stort bord, ja!). Behöver jag nämna att stämningen kring bordet var... lite tryckt och spänd? Sen helt plötsligt så var jag tvungen att välja vem av dem som hade varit bäst i sängen (dem som jag inte hade legat med skulle jag gissa hur bra jag trodde att de skulle vara) och den personen skulle jag bli tvungen att gifta mig och flytta ihop med....! (whatta f...?)


Att jag inte lär mig att jag inte ska se på skräck innan jag ska sova för då drömmer jag mardrömmar!


Alla män/killar/grabbar från ens förflutna samlade på ett och samma ställe? Det finns inte mycket värre jag kan tänka mig......



(jag och två tjejer från mitt igår-idag-föralltid.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback