Het dejt.

2009-10-15 @ 13:55:09
Idag ska jag på dejt. En heldags dejt. Jag kommer att bli upplockad av en kille som kör en fin mercedes, och som sedan ska bjuda mig på lunch inne i stan. Sen ska vi hand i hand vandra runt på stan och kolla på nya glasögon åt oss var. Jag har saknat denna kille. Vi har en hel del historia ihop och har varit med om både ett och annat äventyr tillsammans, men jag måste erkänna.... Vi har aldrig legat med varandra! Kanske är det just därför jag älskar honom så mycket? Men hur som haver, så är han en min närmaste och bästa vän. och han är min heta dejt för dagen.

     


Ett stort grattis till honom, då han har blivit morbror för första gången!!

Kommentarer

Postat av: Angelika

Okej haha.. Men skicka villken/villka bilder du vill ha på Headern, och sen om du vill ha någon speciell färg på text, bakgrund osv :) Min mail är: [email protected]



Ps glöm inte bort att jag inte har något designe program ;-) Ds

2009-10-15 @ 17:03:12
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: mami

Det syns att det är frågan om den riktiga vänskapen!

2009-10-15 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback