Måndagen är ett minne blott.

2009-10-27 @ 21:54:31

Jag har märkt att hösten kan vara rätt bra endå. Om man bara håller sig inomhus vill säga. Jag tycker inte om att det är kallt, blött och slaskit, men mörkret är inte helt fy skam. Om man som sagt håller sig inomhus.
Mys faktorn är enormt mycket högre på hösten än vad det är det på sommaren då solen är uppe dygnet runt. Dessutom så är det så många härliga tv serier som börjar visas igen på hösten. Mina absoluta besatt-av program just nu är ; sons of anarchy, The vampire diaries (Baserad på twilight filmen, SE DEN!), desperate housewives, simpsons och så klart - Top gear. Feel good känslan är hög då jag får se nått av dem.

Jag älskar verkligen att krypa ner under filten i soffan och bli killad på ryggen/under fötterna och se på underhållande tv eller en bra film.

Sen så är det inte heller fy skam att läsa böcker på hösten. Nog för att jag läser mycket alla tider av året, men mys faktorn blir som tidigare nämnt högre av mörkret.

Som ni märker så är jag betydligt mindre rastlös idag än igår. Harmonisk känner jag mig idag. och då är det bara att njuta. Lyssnar just nu på bra musik, bloggar och mår gott.... Härliga, underbara tisdag, vad jag gillar dig!

Nu ska jag fixa mig lite kvälls fika, he igång nå bra att se på och kramas lite innan det blir dags för att sova.


Hakuna matata!


Kommentarer

Postat av: Angelika

Fan vad smart du är Pia! Det där ska du ha eloge för ;-) Hmm, ska smida lite planer nu, hihi! Kramar!!

2009-10-27 @ 21:56:11
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: mami

saknar...när kan vi träffas?

2009-10-28 @ 10:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback