Out of my life, out of my mind.

2009-11-07 @ 09:26:48


När jag för fem minuter sedan var inne på toaletten och morgon tvättade mig, så dröjde jag kvar en liten  stund och beundrade min "söta" morgon look, då det plötsligt slog mig.... för varje år som går så blir jag mer och mer lik min morfar i utseéndet. Det må så vara, morfar var en stilig man, men jag vet inte om jag precis vill se ut som en stilig MAN... Inte riiiiktigt den looken som jag är ute efter, punkt punkt punk. Ska färga mitt hår idag så att jag får bort den gråa (råttfärgade) uttväxten åtminstone. Usch den är trist. Då kanske jag blir mitt kvinnliga jag igen. (för jag är ju verkligen så otroligt flickig av mig!)  Thorsten tomtomson kanske ids göra det efter att jag slutat jobba? Som straff för att han är bakis idag! Jo, så får det blir, bestämmer jag nu. Sen så ska jag misshandla honom verbalt och trycka ner han i skoskaften ordentligt. Mannen ska veta sin plats. Under, ovanpå, snett från sidan eller bakom kvinnan, det beror på vad hon känner för den gången!  


(Detta inlägg bör inte läsas av människor som är så insnöade att de missat att det finns någonting som heter ironi, sarkasm,humor och som tror att kärleksfulla smeknamn är en dödssynd. DU som tror att jag menar alla ord som jag skriver, fuck off, då känner inte DU mig!)

Jag kan ta mycket skit för jag är oftast för dumsnäll, men när sista droppen är i och får min enorma bägare att rinna över, jag då är jag inte nådig. Då förlåter jag inte. Då är man utestängd från mitt liv! PUNKT.



Tackar för alla kommentarer på förra inlägget (alla utom de första två).Ni räddade min kväll! Tack!


Kommentarer

Postat av: Sara

Åh milda himmel...vad ska man säga. Jag älskar Dannes mamma...

2009-11-07 @ 16:38:38
URL: http://zaramara.blogg.se/

Postat av: mami

My Powergirl!!!! Ihana lukea että eilinen jäi taakse, yhdessä eteenpäin...minullakin on helpottunut olo että "renssattiin" hieman asioita!!Love you...puss o kram/Hälsa Thorsten!

2009-11-07 @ 17:40:31

Postat av: Anne

Skönt att du kan lämna gårdagen bakom dig! Läste alla gårdagens kommentarer nyss och undrar i mitt stilla sinne om "hon" är riktigt frisk? Får intrycket av att hon är en riktig energitjuv så det är bara att lämna henne i det förflutna och titta framåt på Ditt och TomToms gemensamma liv! Jag önskar er all lycka och kärlek! Älskar Dig, det vet Du <3 Stor kram till er båda!

2009-11-07 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback