Ljuvliga Måndag

2009-11-30 @ 21:55:36
Eller så inte. Helgen gick, som vanligt när man är ledig, alldeles för fort. Jag har haft en riktigt mysig helg dock. Flumbo och Dumbo (jag och tomi. Flumbo och Dumbo är våra nya smeknamn för varandra! Visst är vi gulliga?) packade ihop varsin övernattningsväska (läs: icakasse) i lördags och åkte till töre.

Där var det julpyntat och riktigt mysigt. Fick faktiskt lite julkänsla. Vi spelade kort, åt god mat, sen så spelade vi lite mer kort och till det så åt vi bullar, munkar, julstjärnor, godis och allt annat sliskigt som vi kom över. Mamma bakade tillochmed vaniljbullar åt mig bara för att jag ville ha det. Naawwhh. Gulligt.

Lugn och ro i trevligt sällskap var precis vad jag behövde denna helg.

Igår så fyllde världens bästa JohnJohn (Johan) år så vi bjöd honom på bio. 2012 såg vi.... en väldigt klyschig film, men det var trevligt att gå på bio för en gångs skull. Efteråt så åt vi på max. Så nu är jag tjock igen. Bra jobbat. Så var det med den karaktären!

Nu dusch, sen mys.


  




Eftersom Tomtom inte fastnade på bild i helgen så bjuder jag istället på en bild av honom när han chillar på en bänk i Rom.


Kommentarer

Postat av: mami

joo just det...du tog några bilder oxå, heh. Tack för helgen, den var skööööööööön!

2009-12-01 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback