Heippa!

2009-11-11 @ 07:17:00

Trots att jag har rest lite grand i mina dar så finns det en sak som jag ALDRIG kommer att lära mig, hur berest jag än är... och det är att PACKA LÄTT!  nej nej nej, jag ska alltid släpa med mig minst halva bohagen bara utifall att det och det och det händer. Och speciellt nu, när det inte är riktigt sommar i Rom men inte riktigt höst/vinter väder heller. Inte så som vi är van vid här uppe iallafall.... Så därför har jag med mig lite av alla sorters kläder, både sommar, höst, vinter och vår outfits! Just to be on the safeside.

Jag är så onödig  ibland att det inte ens är roligt...

Nu måste jag verkligen kliva upp (ligger i sängen och bloggar) Min nya mobiltelefon vrålar ut musiken från sällskapsresan för fjortonde gången denna morgon. Trots att jag är super nöjd med att äntligen ha snooz funktion på telefonen så kan det bli aningen irriterande ....

Så, nu kliver jag upp, bilen ska köras till verkstaden, jag måste packa klart, frukost ska ätas på mcdonalds och sen ska vi till kallax och allt detta ska hinnas med på 2 timmar! iiik! När jag tänker efter så ska nog människor som jag inte ha möjlighet att kunna snooza... (brukar lätt göra det 1-2 timmar!)

So, im off to rome - italy! Tjock ska jag bli på Underbar italiensk mat!

Ha det gött, hälsar påven från er!!


Kommentarer

Postat av: mami

saknar er redan..NJUT!!!!

2009-11-11 @ 13:58:06

Postat av: mami

har ni träffat påven???saknar....puss o kram till er båda!!!

2009-11-12 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback