Alla vägar leder till Rom, och hem igen!

2009-11-18 @ 11:23:29
Jepp hemma igen. Det är grått och kallt ute. Rom var så ljus och varm. Efter en underbar vecka i Rom så är jag alltså hemma igen.. Det är inte för intet som jag känner mig lite nere över detta. Jag brukar bli så här efter att ha varit bortrest till ett annat land. Det känns som så vanligt och tråkigt att komma hem igen. Tillbaka till den fruktade vardagen. Luleå är aldrig så fult som det är när du kommer hem från ett annat land.


En fantastisk vecka har det varit. Vi har gått mycket, sett ännu mer och ätit även mer än det! Jag hade gärna kunnat stanna i några månader till... Det känns som om man inte hann se ens en bråkdel av allt som fanns att se i Rom!!

Men men.... Tänkte bara meddela att jag är hemma igen. Hinner inte skriva mer nu för jag måste till jobbet.

Kanye West och jonas gardell här vi sprungit på, på våran resa! En kul grej.



Jag saknar dig Rom, och tackar dig för de spännande dagar som du bjöd på.



Kommentarer

Postat av: mami

Hej! hämtade hem Fadro idag...ringde dig, du är väl ledig idag? Ha det/kramiz

2009-11-19 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback