Tillbaka till verkligheten.

2009-05-15 @ 06:53:18
Jag är frisk! Såå härligt. Ska bli så kul att gå tillbaka till jobbet idag efter att ha suttit inomhus i 5 dagar! Nu längtar jag faktiskt efter att  få träffa folk. Jag har varit så ensam hela veckan. Fin fina grejer.

Nu frukost.


Blev en kort arbetsvecka för mig. 1 idag. Ojdå. Får la se till att vara hemma så lite som möjligt i helgen, för jag är gode leds på den här miljön kan jag lova.


Om vi inte hörs mer idag, så vill jag passa på att önska en trevlig helg till er allihopa.

Kommentarer

Postat av: Malin

Ska till pappa och käka middag men kommer ju hem vid åtta kanske:) vi ringer när vi är hemma kram

2009-05-15 @ 10:27:25
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: mami

härlig helg till dig gumman och torsten oxå, vi i töre älskar och saknar er, pussis o kramiz

2009-05-15 @ 23:28:52

Postat av: Malin

Do you remember our plans?har börjat kolla runt lite på olika saker:)

2009-05-19 @ 17:57:45
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback