Sliten

2009-05-10 @ 10:12:36
Förbannat också... Jag börjar bli sjuk! Näsan rinner, huvudet värker och det känns i halsen som om jag hade druckit frätande syra till middagen igår, Det var nog kanske ingen bra idé att dela risifrutti med tompa i förrgår då han var som sjukast?  Aja, sjuk måste man väl vara då och då också, antar jag. Men än tänker jag inte stanna hemma från jobbet. Speciellt inte på en söndag då man tjänar så bra med dineros!

Igår var vi på en ny restaurant och åt. En mexicansk sådan. Det var premiärkväll igår. Maten där var bland det godaste jag har ätit (så härligt med nya, osvenska smaker! det var som att äta utomlands, inget var försvenskat) , men däremot så var servicen bland det sämsta som jag varit med om. Ingenting gjorde tjejen som servade oss rätt. Hon kastade i princip brödet och vattenkannan på borde (here, catch!), sa inte varsågod eller frågade om maten smakade bra, och mitt i maten så tog våran dryck slut men ingen tog någon notis till oss överhuvudtaget, så vi fick helt enkelt klara oss utan. Det var fan inte okej! Sedan när vi skulle betala så fick vi aldrig veta hur mycket det kostade utan hon ville bara ha mitt kort och sedan började hon krångla med det och fick panik och sprang efter hjälp?!

Så, hade inte hon förstört våran upplevelse där så hade det varit superb! Ge henne kicken så lovar jag att vi äter där ofta! Det var förbannat dyrt, men maten var så jäkla god att det var värt det.




Shit, nu har jag bråttom till jobbet!!

Kommentarer

Postat av: mami

ev. samma bacill som pappa lider av...???

2009-05-10 @ 10:28:25

Postat av: Malin

Men min lilla baby:)jag tycker synd om dig inte kul att du är sjuk MEN SE fan till att krya på dig till nästa helg så vi kan ses!!Puss

2009-05-10 @ 19:10:02
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback