Sjukt, galet, härligt äckligt.

2009-05-26 @ 10:07:18

Livet är sådär sjukt härligt just nu. Alla människor är sådär galet vackra på våren. Jag är på sädär äckligt bra humör. Och det håller i sig så hårt att jag nästan tror att jag kommer att känna såhär resten av mitt liv. Jag som annars avskyr att planera framtiden, känner faktiskt nu att jag är pirrig inför saker som komma skall. Kanske håller jag på att bli vuxen? (neeehhhjjjj!)

Var på jobbet i 12 timmar igår, men dagen gick fort som tusan endå. Jätte konstigt. Och jag var på topp nonstop också. Me like. Ser faktiskt fram emot ännu en dag på arbetet!


Det är svårt att blogga när man är lycklig.


Ha en sjukt härlig och galet bra dag!


Kommentarer

Postat av: Angelika

hihi.. God morgon får jag säga då! :-D



Vad är det som komma skall?!?! nyfiken ;-P

2009-05-26 @ 10:41:09
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: Malin

WE NEED TO TALK:) du vet det där vi snackade om tidigare ?JAG HAR HITTAT skitbra:)

2009-05-26 @ 17:45:43
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback