Prison Break

2009-05-24 @ 23:58:49

Såg just klart det sista avsnittet någonsin av prison break... Den bästa och mest spännande tv serien som någonsin har gjorts, och jag kan säga att jag grät som ett litet barn. Har aldrig gråtit så mycket till en tv serie förut och jag tvivlar på att jag någonsin kommer att göra det heller. Så otroligt gripande avslut. Tänker absolut inte avslöja något ifall att någon som läser min blogg råkas följa serien. Men gudomligt bra var det...

Kommer att sakna michael scofield och de andra så himla mycket....


Att man kan bli så blödig av en tv serie va? Men den är så bra, varje avsnitt var mer spännande än den förra.



God night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback