Helg.

2009-05-29 @ 07:02:35
Nu är jag bara en (10 timmars) arbetsdag från helg! och jag längtar verkligen. Vi åker till haparanda ikväll så fort jag slutat jobba, min kusins dotter tar studenten idag så vi ska fira henne. Imorgon hade vi tänkt att shoppa lite på "Rajalla" innan vi åker hem igen. Lördag eftermiddag/kväll så ska jag och Malin släppa lös våra pojkar på ängen och låta dem springa av sig lite. (Eller var det hunden som skulle göra det kanske?) Vi tänkte att vi skulle spela lite kubb och dricka några kalla i det, förhoppningsvis, fina sommar vädret. En liten playdate alltså. Så jag tror att denna helg blir hur kung som helst!

Nä, nu måste jag försöka hinna med att raka benen innan jag måste dra till jobbet.  (noterar alla i sina intresseböcker?)


Ha en bra helg! (ut i solen och lek nu barn)

Kommentarer

Postat av: mami

kom ni hem? har du jobbat idag? saknar...!!!

2009-06-01 @ 20:32:07

Postat av: Heidi

Noterat o klart!

2009-06-02 @ 09:20:47
URL: http://heidin72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback