Ett omen.

2009-05-11 @ 15:03:30
Igår när jag ställde mig på vågen så visade den skrämmande siffror (i dubbel bemärkelse) ; 66,6! Är inte det ett tecken om nått att jag borde börja tänka på vad jag stoppar i mig igen? För om jag fortsätter såhär så kommer jag snart att väga 93 kilo igen och det vill jag ABSOLUT INTE!! Nä, nu är det slut med grillat, slut med öl, slut med mys kvällar med slisk mat, ja, slut med allt!! 666 - ett tecken från ovan eller under? jaja, men ett upvaknade var det iallafall.


Jag blev hemskickad från jobbet igår. Vilket jag endå kan förstå. Det är nog inte allt för gulligt att stå där med rinnande näsa och kråkigt läte. Det ser inte allt för attraktivt ut. Men jag känner mig så taskig.... Det är inte den bästa tidpunkten att bli sjuk just nu, jag behövs på jobbet, men å andra sidan så kan man ju inte rå för att man blir sjuk. Ingen väljer väl att ligga hemma och må skit. För det är precis det jag gör. Mår skit. Egentligen är jag för trött för att sitta här ens men jag kände att jag ville skriva av mig lite.

Så, tillbaka till att ligga på soffan och se daytime tv. Tycker synd om mig själv just nu. Har feber, ont i öronen och näsan rinner som en öppen kran. Men som tompa sa, var så lugn älskling, det blir mycket värre! Vänta bara tills hostan slår till också och du kommer att hosta sönder lungorna på dig, då du, då först kommer du att må SKIT på riktigt! Tack älskling, du vet verkligen hur man tröstar ibland!! Får skylla mig själv som tyckte att han var en cry baby när han nyss var sjuk. What goes around, comes around så att säga.

Kommentarer

Postat av: mami

glöm inte den gröna "snuttefilten"...pappa har en blå där på lassan och jag en rosa här hemma!Valkyria har sovit hela dan idag och Rajsan går då o då för att kolla om hon är HEMMA IGEN!

2009-05-11 @ 23:17:34

Postat av: MALIN

Vi håller på nu att flytta och fixa DET ÄR SÅ jävla grymt där uppe som ett hus:)INTE dyrare det som är så bra haha men jag berättar mer sen kram

2009-05-12 @ 18:18:11
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Malin

He e ba å komma förbi:)hur är formen förresten?kram

2009-05-14 @ 11:32:24
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Malin

Tjhoo jasså vi var och körde iväg några möbler.

Men ses i helgen ledig söndag är jag jobbar till 15.00 på lördag:)

2009-05-14 @ 21:23:30
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: mami

glömde säga 666...god va sexigt!jag har 758 det är som nån jäkla lottorad!

2009-05-15 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback