Booooored

2009-05-07 @ 14:45:26
Min enda lediga dag denna vecka... Vanligtvis så skulle jag nöja mig med att bara ligga hemma och chilla hela dagen. Men idag så är jag sjukt uttråkad. Var över till grannen nyss och surrade, men hon kastade ut mig för att hon skulle till jobbet. Schysst. Jag vill hitta på något.... Vem ska jag våldgästa? Det är det vi alla undrar...... Önskar just nu att man skulle bo i ett hus så att man iallafall kunde vara i sin trägård och pyssla.

En dagstur till Sthlm hade inte suttit helt fel. Ja, men varför inte? Någon nere i sthlm som bjuder på en kopp kaffe? Men det är ju bra att man kommer på det såhär sent..... Nästa vecka då kanske?

gaaah, jag dör! Jag vill umgås!

Kommentarer

Postat av: Heidi

Hej käre kusin! Du får ta och åka till Södertälje o fika nästa gång. :)

2009-05-07 @ 16:20:59
URL: http://heidin72.blogg.se/

Postat av: Malin

Myyyys nästa helg tycker jag fika på stan kanske?

Slutar väl med en massa öl hahaha...

När ska vi växa upp?

2009-05-07 @ 21:38:48
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback