Beach 2011

2009-05-19 @ 20:44:57

Har kickstartat min viknedgång med en nutrillet diet. Och bara efter andra dagen så känner jag mig lätt irriterad, hungrig och snurrig i huvudet. Smalare? nope. Tänkte köra denna äckliga pulver kost i en vecka, bara så att jag kommer igång med vikminskningen och sedan  så återgår jag till lite hälsosammare viktväktar metoder igen. Vill inte riskera att bli en sur kärring bara för att förlora några kilo. För mat vill jag ha. Älskar att äta. Därav behovet att behöva banta titt som tätt. Jag lever för att äta, istället för att äta för att leva.

Dock så kommer jag att måsta synda lite i helgen.... Det stundar klass fest med go mat. Suckar..... Inte för att jag tror att det blir mycket till klassfest, för jag tror inte att det kommer så många från gamla klassen, men det gör inte så mycket. Jag och min bästa högstadie polare ser på det mer som en kul utekväll med henne och mig. Det var så länge sedan vi två var ute tillsammans sist.

Aaa, så det kanske blir  2 veckor på äckel peckel shakarna. Yäkk! Men vill man vara fin.... bla bla bla.


Beach 2011, då ska jag vara snygg ska ni se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback