Överdos!

2009-03-27 @ 07:08:47
Nä, nu får det vara nog. Ska ta mig ett allvarligt snack med tompa ikväll när båda slutat jobba. Det här funkar inte längre. Antingen så lägger jag in mig på psyket NU, eller så får vi helt enkelt ta och fixa till det  här. IM PUTTING MY FOOT DOWN!

Några små och tillsynes obetydliga händelser igår blev droppen som fick bägaren att rinna över! Är inte ens värda att nämnas så små var de men när det bara är tråkigheter som händer, små jävla irritations moment som läggs på varann så blir det till slut en stoooor bajs  hög. Så är det bara.....


Och den enda som faktiskt står ivägen för min lycka är ju dumma jävla jag! Men NU börjar jag se mig om efter annat.

JAG HAR FÅTT EN ÖVERDOS AV NORRLAND!!!


Kommentarer

Postat av: mami

Same here, jag flyttar med!!!Please...take your mother whit you????

2009-03-27 @ 09:01:46

Postat av: mami

same here...överdos av Töre!!!Ta med mig, snälla, snälla...helsike nu kom den här låten i skallen, ska det hålla hela dagen!!!!Saknar Dig!!!!

2009-03-27 @ 09:05:24

Postat av: mami

Först blev det ingen text och sedan postat 2 gånger, funkar det här eller är det jag som har slutat funka!!!!Kramizar ändå...

2009-03-27 @ 09:07:39

Postat av: Johan

Jag följer med!! This is it!!!!

2009-03-27 @ 11:58:59

Postat av: Johan

Marley dog :(

So sad so sad :-(

2009-03-28 @ 01:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback