Mööörning.

2009-03-15 @ 09:53:35
jisses vad sömnig jag är. Känner mig nästan bakis också fast att jag inte är det. Jag åt så förbaskat mycket igår att jag fortfarande mår illa. Juäk. Aldrig mer mat.

Det var några dagar sedan jag skrev märker jag, så vad har hänt?
 
Hmm, I torsdags så var mor, far och Rajsan här och hälsade på oss. De hade inte träffat tompa sen han fyllde år så de ville fira honom nu. Och SOM det firades. Med 3 kilo smörgåstårta om jag ska vara exakt!!! Plus att de hade köpt en massa slisk, som bullar, munkar och punchrullar!! Tompa, mamma och pappa åt sig halvt till döds kan jag tala om för er! Frosseri på elit nivå, verkligen. Jag å andra sidan tycker ju inte om (slå mig inte) smörgåstårta så jag fick sitta där med min matlåda som jag lyckats spara eftersom päronen bjöd mig på lunch samma dag.... Men jag mådde åtminstone inte dåligt efteråt, så jag var nöjd. Sen spelade vi Chicago i några timmar innan de åkte hem. En riktigt trevlig kväll, fast att jag inte vann en enda gång!
 
Sen var det det fredag. Men då hände verkligen inte ett skit. Tomi var så trött, han kunde knappt minnas den sista gången han fått sova ut, så han somnade ju i princip så fort jag kom hem från jobbet. Det var fredagen det. den 13.e.
 
Och så igår då.... nå jag jobbade. Det var en riiiiiktigt seg dag på jobbet också. Timmarna gick sååå sakta. Jag är rätt säker på att den vid några tillfällen faktiskt gick bakåt också..... Nåväl, efter att jag äääntligen hade tagit mig därifrån så åkte vi till bergviken och åt gómiddag hos johans mor. Han hade lånat hennes lägenhet eftersom han inte hade nå mat hemma att bjuda på! hahah. Så söt. Sedan blev det schlager för hela slanten. Fan så nära det var att Af Uggla vann! Lite för nära faktiskt. Hade skämts ögonen ur mig om vi hade skickat henne till moskva. Jävlars så vi skrek hos johan när rösterna började räknas upp. Förstår verkligen inte vad folk hör som inte jag hör i den låten? Den suger ju! Samma med måns låt också. Blä. Men saken är ju som baken, den delar sig, och är fylld med skit. Efter att vi skrikit oss hesa till medlodivfestivalen så spelade vi spel resten av kvällen. Hur mysigt som helst.

Jepp jepp. Tråkigt blogg inlägg detta blev om ni frågar mig, men jag får väl skylla mig själv som inte har skrivit på flera dagar. För alla båda två läsare som faktiskt följer denna blogg kanske undrar vad jag har gjort när jag varit så tyst av mig? Nå nu vet ni.
 
Nä, nu måste jag börja fixa iordning mig. And then im off to worket.


günaydın!

Kommentarer

Postat av: Angelika

Jag följer faktiskt din blogg. så 3st om du inte räknade med mig ;-)



Hoija, magsjukan är på bättringsväg. bara lilleman som är krasslig fortf! Nedrans magsjuka!! :S

2009-03-15 @ 14:52:07
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: mami

Hoppsan, du glömde: Tomppa fick ju faktisk ett present av oss oxå: kompessori=800kr!!!!! Både din mor och far följer detta, bara du vet!!!!Kramizar, obs! nyt on myös Heli i facebook!!!!!!

2009-03-15 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback