Lipsill

2009-03-11 @ 22:10:13
Jag kan vara en sån crybaby ibland. Då krävs det inte mycket för att jag ska börja böla. Som idag när vi satt och kollade på "semestersvenskar" och de fick veta var de skulle få jobba nästa säsong, och de pratade mycket om hur tråkigt det kändes att de skulle skiljas åt från alla sina kollegor som de kommit så nära. Ja, då började jag stortjuta! Ibland har det även hänt att jag börjat grina till lambireklamen också! Jag är inte ledsen eller så, men ibland har jag mina "känsliga" perioder då jag helt enkelt har en väldigt nära kontakt med mina känslor. På tal om det så blev jag överlycklig när jag fick veta att "Marley och jag" (boken som jag läste för några månader sedan) har biopremiär den 27 mars! Jag lär ju behöva ta med mig mer än 2 gråt-servetter när jag går och ser den om jag säger så. Har ni inte läst boken än så tycker jag absolut att ni ska göra det nu! Man får både skratta gott och gråta vått vill jag lova. Men ibland är det faktiskt ganska skönt att få gråta av sig lite, vare sig man gråter av skratt eller för att man ser någon sorglig film/dokumentär.


Har varit ledig idag. Har faktiskt inte gjort så mycket. Har inte ens idats klä på mig idag, utan har gått i min pyjams hela dagen. Vilket har varit grymt skönt! Har sett på tv, internetat och städat lite. Kände att jag inte orkade vara seriös idag. Eller sällskaplig heller för den delen. Men det är helt okej det med.

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen...... Jobbar helg, så det blir nog inte allt för mycket gjort då heller. Ska nog till Johan och kolla lite schlager dock tror jag. Saknar som mina polare endå. Har varit alldeles för slö för att umgås med folk på sistone, men det ska det bli ändring på.



Nä, nu ska vi gå och lägga oss i sängen och slå på nån film att somna till. I morgon kommer päronen & Rajsan och hälsar på efter att jag slutat jobba!!



(favorit i repris) iyi geceler!


Kommentarer

Postat av: Malin

Marley och jag jag hade ju tänkt läsa den men vem skrev om den boken i ett tidgare blogg inlägg och förstörde mina planer???men jag är inte sur längre det har gått över:) puss

2009-03-12 @ 16:18:04
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Malin

Ja jag kan också ta kritik:)haha fan jag är helt död i min kropp har varit och simmat i morgon kan jag väl inte röra mig HERREGUD.

2009-03-12 @ 23:02:44
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Malin

Vi simmade ca 30-35min non stop det känns i hela kroppen faktiskt:)det är ju två dagar i veckan vi har bestämt att varje måndag ska vi simma sen har dom på torsdag också ska nog gå då också tror jag :)

2009-03-13 @ 09:39:13
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Sara

Är riktigt förkyld, så jag är inte säker på att ni VILL umgås med oss i helgen, faktiskt. =/

2009-03-14 @ 11:14:36
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback