Kan de, Så kan jag!

2009-03-16 @ 10:12:29

Gert fyllking och Robert Aschberg promenerar från Ystad till Haparanda. Förra året så var det en man som  körde gräsklippare från Haparanda och ner till Ystad. Och då tänker jag, om de kan så borde väl jag också kunna? Men eftersom att jag Alltid ska vara värst så tänkte jag att jag kanske tar och traskar Usa runt? Åker Rullskriskor från Moskva till Peking? Hoppar Hoppstylta Afrika ner? Coast to coast på hästrygg i Australien? En cykeltur Tvärs igenom Asien? Eller helt enkelt en promenad genom ALLA länder i Europa. Idéerna finns där, det gäller bara att idas masa sitt feta arsle ur soffan ge sig iväg. Men jag vill ju inte göra det själv. Någon som känner att de vill haka på? Kan bli ett trevligt LITET äventyr som vi inte lär glömma i första taget. Någon? Kom igen nu.



Men sen så är jag för snål för att köpa mig ett par ordentliga promenadskor.... Skulle nog ha fullt med öppna sår i fötterna redan innan jag nått Piteå.... Har nån att låna? hahah. Kan de, så kan jag. (vill jag gärna låtsas tro)


Guten Tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback