Det är över nu

2009-03-23 @ 21:20:33
jodå, det kan man lugnt säga att helgen är nu. Sikken helg det har varit också! Den var så otroligt lyckad och rolig att det kommer att bli svårt att toppa den framöver. I fredags så satt vi bara här hemma jag och tomi, drack nån öl var och spelade tv spel då dörrklockan plötsligt ringde... Alla som känner mig vet hur jag reagerar då det ringer på hos oss utan att vi väntar på någon... Jag drabbas av panik!! Samma sak när det ringer på mobilen från skyddat nummer. Jag svarar inte, och jag öppnar helst inte dörren heller! (har ingen aning om var denna rädsla kommer ifrån) Men denna kväll så trotsade jag mina rädslor och öppnade dörren. Och jag är glad att jag gjorde det också. För där stod ingen mindre än Jonny! Det var så härligt att träffa honom igen, det var verkligen inte igår! Så han kom in och satt och surrade med oss i några timmar. Huhh, så man fick skratta också. Blev verkligen glad över hans spontana besök. Så härdan efter så ska jag öppna för alla, för rätt vad det är så är det inte Jehovas som står där, utan faktiskt någon som man tycker om.

Det var så kul att träffas igen att vi bestämde att jonny skulle följa med oss till malin och kenneth kvällen efter. 

På lördagen så var vi till svärförädrarna och umgicks med dem i några timmar. Tomi hade med sig våran gamla hårddisk och det visade sig att alla våra bilder fanns kvar! Blev så glad över detta!! Men nu måste vi verkligen bli bättre på att spara bilderna på cd skivor så att vi slipper detta igen...

Sen på kvällen så for vi som sagt till malin och ken och åt gott, drack sött och umgicks glatt. Hade så himla roligt. Vi åkte ut på krogen senare på kvällen och även det var kul! Verkligen alla (eller nästintill) som jag tycker om att umgås med var där! Hela gänget var samlat och det var verkligen så obeskrivligt roligt att jag inte ens kan försöka förklara det. Det hela slutade med en efterfest hos johan där jag så sött slocknade i hans säng! (stackarn fick sova på ett lakan på golvet!!!) hahaha.


Tack allihopa som gjorde min helg så lyckad.



Nu ska jag plugga lite spanska innan jag slår mig ner i soffan för några timmars tv tittande.



¡Hasta mañana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback