Utvilad.

2009-06-15 @ 11:09:23
Med tanke på att jag har sovit i 17 timmar inatt så är det konstigt om jag vore annat än utvilad idag faktiskt! somnade på soffan igår när vi slog på en film... innan tvättstugan ens var klar, så stackars tompa fick ta det helt själv. Som vanligt faktiskt.... Jag har blivit något av en expert på att ha bra ursäkter till att inte behöva ta tvätten! Och älsklingen gör det så snällt fast att han också hatar det minst lika mycket som jag! haha. hujja, inte lätt att vara ihop med mig alltid! Sen så fick han även renbädda sängen själv också.... undrar om jag kanske borde köpa en present åt han som ursäkt?


Jag kanske borde erkänna också att även om jag vann på några lopp i lördags så var det ju inte några enorma summor det handlade om.... vann väl kanske.... 30 kr eller nått!! hahahah. Satsade ju bara på favoriterna och det blir man ju knappast miljonär av! Men jag är en fegspelare... är inte alls så mycket för hästar annars.


Roligt hade vi det på tjejfesten också. Vi kacklade och fnissade så som man gör då det bara är tjejer med och vi hade jätte trevligt. En roligare resa in till stan har jag aldrig varit med om! 4 tjejer + 2 cyklar = blåmärken!! hahahaha


Tack malin för att du färgade mitt hår också. Även om du inte var nöjd med färgen!




nu dags för jobbet.

Kommentarer

Postat av: malin

så rolig ä jag inte mest bara bitter haha

2009-06-15 @ 17:34:18
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback