Tiden räcker inte till.

2009-06-05 @ 11:36:41
Jag har så himla mycket just nu som jag skulle behöva få skriva av mig..... Men jag börjar jobbet om 25 minuter så det hinns inte med....


Hatar att somna som ovänner......



Jag törstar efter uppmärksamhet.



Ta mig bort från det här skitlivet!


Vad är riktigt och vad är nikotin abstinens, det vet jag inte, allt jag vet är att det börjar bli lite för mycket nu. Är så förbannat leds på detta medelmåttiga svensson liv! Klockan 22 är det inte okej att gå och lägga sig enligt mig!!!!


Fuck....

Kommentarer

Postat av: Malin

HAHAHAHA min lilla baby:)du är för rolig...

VAD fan ska jag göra i morrn ???ingen vill va med mig stackars malin Ken tycker tompa är viktigare jag är arg på han...

2009-06-05 @ 18:58:48
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Angelika

Tack för din söta Kommentar. har ju helt missat den!! =) Får du nå semester i sommar eller blir det work för din del?

2009-06-07 @ 20:01:34
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback