Pix

2009-06-09 @ 10:04:37
Jag bjussar på lite bilder från lördagens personal fest. Då vi kom dit så fick vi fina nationaldags kläder och blev uppdelade i lag. Jag och Jocke utgjorde lag vikingar (därav de fina hattarna!), och vi fick tävla mot lag pippi i en rad olika tävlingar. Allt från tipspromenad (där det konstigt nog blev oavgjort trots att vi saknade "hjärnan" i vårat lag!), till tvekamper och racingar. Efter alla tävlingar så stod det lika så vi fick ta en kubbmatch för att avgöra det bästa laget. Och jag kan ju stolt meddela att VIKINGARNA KROSSADE PIPPISARNA! Sen så åt vi gott och därefter så splitrades vårt lag upp för att avgöra den bästa vikingen av oss två....... Ja, jag får väl erkänna att Jocke är den bättre mannen av oss två! Iallafall när det gäller att skjuta prick! Sen dracks det vidare och vi spelade lite sällskapsspel och slutligen så åkte mitt rosa playstation fram också. En riktigt rolig kväll med andra ord.






Johanna och Helena var dommare och arangörer.



Notera att Helena hade sluntit med pennan så att jag fick heta Riia!




Sedan så vill jag ju givetvis passa på att gratulera min älskade pappa på fördelsedagen!! Minns inte riktigt hur mycket han fyllde men jag gissar på att det var kring 40-45 eller något sådant. (hihi) Grattis pappa, älskar dig!!!!




Nu dusch, snart jobb.



God morgon!

Kommentarer

Postat av: mami

va fina bilder, det syns att ni har haft det roligt igen...kramiz!

2009-06-09 @ 10:48:01

Postat av: Malin

Japp jag e ledig söndag jobbar till tre på lördag men ska vi ses på kvällen eller?kanske grilla eller nått? hade gärnat velat följa med på trav :( puss

2009-06-09 @ 22:41:32
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback