Kläng-apa!

2009-06-22 @ 11:39:45
De senaste dagarna har jag haft en väldigt extrem tomi separationsångest. Minsta lilla minut som han inte har varit inom mitt synfält så har jag börjat sakna honom. Jag är som en liten två-årig unge som hela tiden måste vara med mamma. Riktigt jobbig känner jag mig! Vill hela tiden kramas och mysa. Absolut hela tiden! Vet inte vad jag har drabbats av för se mig se mig se mig bekräftelse behov nu helt plötsligt. Det har rent av blivit en direkt livsfara för tomi. Som igår tex, då han sitter framför datorn och känner lugnet. Jag sitter i soffan och beundrar min vackra karl och får för mig att hoppa på honom och krama om honom hårt, så hårt. Och då säger han; -Piia, du kväver mig! -Vad säger du? menar du att du vill separera eller nått? säger jag då. -Men Piia allvarligt, jag behöver luft, jag kan inte andas, du KVÄVER MIG! Ber han. -Vad menar du, undrar jag? -Ja ALLTSÅ, Piia, du trycker dina pattar mot mitt ansikte så att jag inte får någon luft, jag håller på att kvävas till döds på riktigt!!!

Ni ser! Det har blivit en direkt livsfara för honom! Stackarn... mycket måste han stå ut med.


oj, nu har jag bråttom till jobbet....igen! Berättar om våran galna midsommar nästa gång.

Kommentarer

Postat av: Malin

Gumz:) pallar du att skjutsa moi till flyget på torsdag kväll?kram

2009-06-22 @ 18:23:45
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: mami

har saknat ditt skrivande här, go natt o kram min sötis!!

2009-06-22 @ 22:20:15

Postat av: malin

Planet går 21.00 så vid typ åtta halv nio kanske?

Vet inte var vi ska ännu men bort härifrån iaf.

2009-06-23 @ 17:21:24
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback