I got sucked.

2009-06-04 @ 16:03:54
Idag har jag haft en riktigt bra dag. Har inte alls känt mig arg, irriterad eller kinkig what so ever! (än så länge ialf) Däremot så är jag nå fruktansvärt godis sugen! Eller mat sugen för den delen också. Känner att jag skulle kunna äta en hel finlands färja buffé helt själv..... Men jag får stå ut med det också... Har jag lyckats hålla mig från snus i 6 dagar så ska jag väl banne mig klara av att stå emot lite socker/mat sug. But I got sucked on some suger och food, som en svengelsman skulle säga.

Tänk er ett riktigt välfyllt butter-goose-table (smörgåsbord, direkt översatt till engelska), det hade inte varit helt fel endå....


Annars så är detta min enda lediga dag denna vecka. Har varit och hälsat på bästaste malin på hennes nya jobb, sen kom hon hit och umgicks med mig. Vi hade det riktigt trevligt min nervositet till trots! (haha, inside joke)



Nä, afv nu.



(mor & far, förlåt att jag var så kort och otrevlig mot er igår!!! Ska gottgöra det, jag lovar! Älskar er!)

Kommentarer

Postat av: Anonym

and we love you forever!!!baby...

2009-06-04 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback