5 år (Lyrisk!)

2009-06-16 @ 11:04:06
Idag så firar jag och tompa våran 5 års dag. vad tiden går fort alltså... Tänk att det redan har gått 5 år sen vi blev ihop? Ja, tiden går fort när man har roligt som man brukar säga. Iallafall, vi hade sagt att vi INTE skulle köpa någonting till varandra. Mmm. Jag höll ju min del av avtalet men tror ni att tompa gjorde det? Nå inte. Igår(idag?), efter att klockan slagit 12 på natten så kramade jag honom och sa grattis, och då frågade han; vill du ha din present nu?! haha. Knäppisen. Anyway, jag höll på att drabbas av hjärtstillestånd när jag öppnade kuveret som jag fick av han..... I den låg nämligen två biljetter till Pablo Franciscos show!!! Kan ni förstå?! PABLO FRANCISCO!!!! Jag älskar ju stand up komedi, och kungen av stand up, är ju just pablo!!  Jag är helt lyrisk alltså.... Det är den bästa presenten som jag någonsin har fått och den bästa presenten som jag någonsin kan komma att få! Inget kan toppa detta. Det var verkligen den perfekta gåvan till mig. Tomi visste också att jag skulle bli överlycklig så han kunde helt enkelt inte låta bli att köpa biljetterna. Jag förlåter han faktiskt....hihih. Jag ska få se min idol!!!

Det enda jobbiga är bara att showen är i mitten av oktober. Huuur ska jag orka vänta så länge?!?! Får hoppas att sommaren går fort förbi. För vi har fått helt grymma platser också...!

Att jag älskar min tomi! Thank you baby!


Och om det finns någon därute som inte vet vem pablo är så ska jag bjuda på några youtube klipp med honom. Enjoy!

Kommentarer

Postat av: mami

thanks, nu vet jag oxå vem han är...joo Piias humor, ei Kinnusen, hih

2009-06-16 @ 16:22:47

Postat av: mami

hej! nyt kun Tomppa on kans facebookissa niin sun täytyy saada toinen data, halusin chatata sun kanssa mutta Torsten oli siellä!!!Please, en data till, saknar dig/puss o bus o kram

2009-06-17 @ 22:08:12

Postat av: Sara

Tackar! Syns imorgon. =)

2009-06-18 @ 19:55:32
URL: http://zaramara.blogg.se/

Postat av: angelika

Man får Gratulera såhär i efterskott! :-)

Glad midsommar!! Kram

2009-06-18 @ 21:36:06
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback