Sängen och jag...

2009-07-13 @ 14:02:37
...Vi är goda vänner. Gårdagen och dagen idag såhär långt har spenderats i sängen. Det enda som nu fått mig till att lämna värmen och tryggheten i min säng är hungern. Kroppen började skrika efter MAT så det var bara att he sig upp och masa sig till köket. Nu väntar jag otåligt på att mina kryddjärpar ska bli klara.

Det känns som att det är mycket nu. Det är hela tiden något nytt tråkigt som sker... som imorse så ringde mamma och berättade att pappas cancer har blossat upp igen.... Det är för mycket! och här ligger jag sjuk och eländig och orkar inte ens ta mig till Töre för att krama om pappa. Men just nu så kan pappa absolut inte träffa någon som är sjuk endå, för han skulle smittas på en gång. Imunförsvaret blir lika med noll för honom.

Usch.... Att jag älskar min far. Jag vet att han kommer att vinna denna gång också. För min pappa är en kämpe och han ger aldrig upp! Han är så stark och så älskvärd. Han klagar ALDRIG! Och här ligger man själv och ömkar sig över en liten förkylning.... Man börjar skämmas!!


Nä, nu ska jag äta och sedan krypa ner i sängen igen. Mycket att tänka på....




Kämpa på där i Töre!! Älskar er!

Kommentarer

Postat av: Mallo

I love you whit all my heart and i hope that we will never be apart:)

2009-07-13 @ 17:41:53
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: mami

och vi älskar dig...fadro and me

2009-07-14 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback