Kräk, bajs och allt där emellan!

2009-07-29 @ 19:24:53
Nu är jag så förbaskat leds på att jobba! Fy h-vete vilken jävla piss dag jag har haft idag alltså! Har sprungit som en idiot och glömt bort att dricka vatten så nu har jag vätske brist på allt också..


NADA motivation till någonting just nu!!!! Perkeles satan också vad trött jag är! De senaste timmarna så har jag inte varit medveten alls om vad jag gör, utan jag har gått helt och hållet på autopilot.......

Nu orkar jag inte mer. Nu lägger jag mig ner och självdör för idag.


Tack och fuck!

(Hatar typ allt idag!!)

Kommentarer

Postat av: Anonym

lider med dig gumman...kram

2009-07-30 @ 00:17:13

Postat av: päivi ojanperä

Jag lider inte något alls, sådant liv är det för oss alla, man ska vara trött och känna sig sliten när man lämnar sin arbetsgivare och bästa är att man känner sig nöjd,man har gjort rätt för sin lön...gör man inte det, då,ja, jag vet inte...

2009-07-31 @ 15:49:53

Postat av: päivi ojanperä

För helvete jag börjar bli less, även jag på detta klagande...

2009-07-31 @ 15:55:41

Postat av: mami

älskar dig gumman...kram!!!Tack för det härliga, långa tel.samtal, känns så bra när man fick skratta!!!Ha en skön helg, fadro hälsar oxå samt sinun kummisetä ja -täti!!!

2009-07-31 @ 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback