"En norrman här, En norrman där...

2009-07-02 @ 19:34:55
.....här en norr, där en norr, överallt e norrmän, norrmännen kom till storheden, i-ai i-ai joooo"

Cheeses vad det har varit mycket idag på jobbet.... Har känts som värsta julruschen. Mitt i sommaren. Men det är det ju inte. Nej nej, det är ju bara norrmännen som slagit läger på arcus. & så svag som våran krona är så är det ju klart som f-n att de handlar också! Hade nog jag med gjort.

Är helt finito i skallen idag. Har säkert svettats bort 5 kilo idag på jobbet.. Men det är endå nice när det är mycket att göra, dagarna går så fort då. Men lite avundsjuk är jag ju på alla semesterfirare... Brunare och brunare blir de för varje dag som går.... Suckar. Jag vill också!

Var ledig igår iallafall. Den enda lediga dagen denna vecka. (Jätte suck!) Umgicks med Johan i några minuter (körde honom till jobbet med andra ord) och sedan så var jag med familjen fors resten av dagen. Träffade deras nyaste familjemedlem. Snyggingen Blizz. Vi åkte till storsand och badade. Eller jag, Sara och blizz badade medans badkrukorna Akilles och Daniel satt på stranden och kollade på.(Men nog blev danne blöt endå, när blizz sprang fram till honom och skakade av sig ALLT vatten rätt i famnen på han!!) Det var riktigt skönt att få doppa sig. Har längtat efter det länge!


Men nu började min mage leva om uta h-vete! So I better be off to the kitchen!



I morgon så kommer M & K hem!!!!!

Kommentarer

Postat av: m . b [marjanbaranzahi@blogg]

vinn denna design ! > http://marjanbaranzahi.blogg.se/design/

läs mer här: http://marjanbaranzahi.blogg.se/

Som vinnare får du självklart(!!!) bestämma tema färg på designen och små ändringar me t.ex text storlek/stil mm går också att ändra!

där det står "bild", lr ditt namn lr bloggens url kommer självklart vara dina bilder, ditt namn och din bloggs url, mm . snälla va md ?(:

2009-07-02 @ 19:51:04
URL: http://marjanbaranzahi.blogg.se/

Postat av: Milo

Haha då hörde jag inte fel när jag satt ute och solade igår. :) Tyckte att jag hörde din röst från balkongen ovanför. :) Det var så härligt väder igår, jag bodde på balkongen hela dan i princip!

2009-07-02 @ 22:31:25
URL: http://miilo.blogg.se/

Postat av: Sara

Blizz hälsar att du hemskt gärna får komma och bada med henne fler gånger i sommar, till exempel att du och Tomi kan släpa er upp till vår stuga nå'n gång eller så. =)

2009-07-05 @ 11:41:12
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback