Det är mycket nu.

2009-07-10 @ 11:47:00
Just nu så är det mycket som händer i mitt liv. Mycket stress och massa olika känslor. Jag orkar inte förklara ännu utan jag måste få reda ut saker och ting innan jag gör det. Men mitt liv har sett bättre dagar än dessa om jag säger så... Dessutom så har jag på allt, åkt på en rejäl förkylning! + att mens-h-vetet som jag väntat på i 2 veckor behagade att börja just idag när det är som minst passande! suck... Som grädde på moset eller vad man ska säga....!

Men det kommer att ordna sig, det tror jag starkt på. Det måste jag göra annars så skulle jag bli knäpp(are)! 


Nä, tillbaka till soffan nu, på med en dvd-film, fylla på pepsi glaset och hoppas att jag kryar på mig.


(ber om ursäkt för min blogg-frånvaro på sistone.... )

Kommentarer

Postat av: Beundraren

Kom igen nu, skriv oftare ;-)

2009-07-13 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback