BBQ

2009-07-20 @ 11:26:17
Igår när jag just kommit hem från jobbet så ringer Johan och säger att han och Linda vill bjuda mig på en liten söndags BBQ. De kom och plockade upp mig, och vi hämtade Emilio och sen åkte vi till L där vi då alltså grillade och hade det hur mysigt som helst! God mat och härlig sällskap. Sedan så bestämde vi oss för att bege oss ut en liten sväng med Johans maffiga Audi, bara för att se oss omkring lite. Vi klättrade upp till toppen av mjölkuddsberget, njöt av utsikten och sedan så blev det att  ta en "liten" tur till Piteå havsbad.... Bara för att helt enkelt. Var hemma först efter 3 någongång och har inte sovit allt för mycket inatt. Men vad gör väl lite förlorad sömn när man har haft det trevligt?  Jag njuter verkligen av Enkelheten med mina vänner. Det är så lätt att ha roligt med dem då viljan att faktiskt hitta på någonting är så stor hos dem. Det ska inte behövas planera några nobellmiddagar för att göra något, impulsivitet är bäst faktiskt.


Tackar iallafall för en härlig söndags kväll.

Muchos gracias compadres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback